Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Trophy 2: Ik Zal Altijd Winnen wo okt 16, 2013 9:06 pm
De tweede Trophie!
Welkom allemaal, bij de uitreiking van de tweede Trophie. Dit keer kunnen alle stebertjes zich aanmelden, of gewoon alle mensen die er zin in hebben of een Trophie willen winnen. Dus deins niet terug en nomineer jezelf of iemand anders. Wanneer je de meeste stemmen weet binnen te slepen, win je deze te coole button!:
Panem ID Naam: Jeadan Fields District: 4 Partner: I do have strong feelings for you. I just don't know if they are positive or negative yet.
Onderwerp: Re: Trophy 2: Ik Zal Altijd Winnen za okt 26, 2013 8:33 pm
Ik wil wel voor mijn schatje stemmen, maar ik vind deze Trophy niet zo bij je passen... Ik stem volgende keer als er een titel is die zeg maar echt betrekking op jou heeft. Wie nu het beste bij de titel past vind ik toch... Lena, denk ik. De andere karakters ken ik nog helemaal niet.
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Trophy 2: Ik Zal Altijd Winnen di nov 05, 2013 11:02 pm
Tie-break!
Zoals jullie zien is de stand tussen Ariana en Lenobia gelijk, dit betekend dat jullie vanaf nu alleen nog maar op hen kunt stemmen, zelf als je al gestemd hebt. Vanaf nu is de stand tussen deze twee dus weer op nul. Laat je stem horen!
Ariana: | Lenobia: |||
Laatst aangepast door Kathy op zo nov 10, 2013 11:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: Trophy 2: Ik Zal Altijd Winnen do nov 07, 2013 6:47 pm
Als het niet meer gelijk staat, rivaaltje van me
Clarisse
Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Trophy 2: Ik Zal Altijd Winnen zo nov 10, 2013 10:38 pm
Zelfs al heeft Lena er al een, het spijt me Ariana, ik stem toch Lena, omdat zij zo verschrikkelijk zelfverzekerd is dat ze alles wint. Ruzies, discussies, de hongerspelen als ze zou kunnen meedoen,...