Panem ID Naam: Levi Portway. District: 7. Partner: Love makes weak.
Onderwerp: »When you wish upon a mockingjay pin« di okt 08, 2013 10:12 am
Helleuww! Ik ben Kirsten, ik ben nu 15 jaar jong en niemand kent mij nog ;D. Maar je gaat me kennen! EN je characters gaan me kennen, maar dan als Levi. Even heel serieus wat meer over mij. Ik houd natuurlijk van schrijven, wat zou ik hier anders komen doen, en ik voltigeer (turnen op een paard). Ik roleplay nu al zeker 4 jaar, en daarvoor nog 1 jaar Habbo rpg. Ik ben een tribute, best logisch, anders was ik hier niet, en een Potterhead(THE FANDOM THAT LIVED *ANGELS SING*), een shadowhunter (Clace shipping all the waaaay!), geen idee hoe fans van TVD heten, maar daar ben ik fan van, en van Pretty Little Liars, de nieuwe serie Under The Dome, Gleek woohoo! Dat was het denk ik.. Ik ben over het algemeen gewoon weg van boeken en films of series van boeken... En drama. Maar niet GTST drama..
Goed, maar Kirsten? Hoe kom jij nu weer op deze site? Goede vraag! Het is zo slecht van me, maar ik ben al zeker 30 keer langs deze site gekomen, verspreid over heel wat tijd.. Waarom registreerde je dan niet gewoon meteen? Ja, ja, laat me uitpraten! Ik registreerde telkens niet, omdat ik heel eerlijk tegen gehouden werd door de heade. Wat voor eisen stel jij nu weer?!? Kijk, de header.. Ik zie niet hoe het bij de site en het onderwerp past.. En het is niet een enorm speciale header ook niet.. Wat zeur je? Het is een header! IK BEN PIETJE PRECIES OKAY??!?Q! Okay, okay, maar waarom ben je er nu dan wel? Dat is de vraag die ik zocht! Nou, ik had dit idee in mijn hoofd door het kijken van filmpjes uit 'misfits' en kwam zo een beetje op het idee voor een lekker sarcastisch en egoïstisch, mannelijk character. Maar ja, een character zonder rpg.. Dat werkt niet! Dus ik ging wat rond zoeken. En kwam weer hier uit. Lichtelijk geïrriteerd bleef ik even op deze site hangen.. En ik was aan de haak geslagen!
Nou, nou, wat een verhaal! Anyways, ik ben nu wel klaar.
Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: »When you wish upon a mockingjay pin« wo okt 09, 2013 2:03 am
Ja, loner gesprek!
Kristen, btw, dat is echt een coole naam. Waw, ik ben ook een potterhead! (Maar dan zonder litteken) En een Tribute! (Joh) En een TVD'er! (Ik weet ook niet hoe je het noemt) En een A-Stalker! (Ok, die bedacht ik ter plekke, maar ik ga het wel opzoeken) En ook niet een GTST'er! Jeeh.
Panem ID Naam: Levi Portway. District: 7. Partner: Love makes weak.
Onderwerp: Re: »When you wish upon a mockingjay pin« wo okt 09, 2013 3:37 am
Hahaha, ik kan écht geen flikflak. Nee, ik klim eerder op anderen XD. En dankje. Ik moest denken aan AVBYTE.. EN toen aan when you wish upon a (wishing) star.. En toen dacht ik aan THG. Wat denk ik veel?!?
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: »When you wish upon a mockingjay pin« wo okt 09, 2013 6:44 pm
OMG! IK OOK! HOE KAN IK ZO STOM ZIJN! (Fuu... Silence sucide.) Gelukkig heb ik seizoen twee al online gekeken. Je gaat me toch niet vertellen dat het seizoen drie was hea?
Panem ID Naam: Redelia 'Red' Smith District: 5 Partner: I am not afraid to love, I am just afraid of not being loved back
Onderwerp: Re: »When you wish upon a mockingjay pin« do okt 10, 2013 3:17 am
Welcomess! Ik kom hier even om te bevestigen dat Kristen een super coole naam is en dit een super coole titel en Kath inderdaad sucks@ bewerken en ontwerpen. (Nee grapje, hou van jou)
Maar anyways, welkom! Je gaat het hier vast goed naar je zin hebben, want iedereen is hier nogal raar.