Panem ID Naam: Levi Portway. District: 7. Partner: Love makes weak.
Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 7:18 am
Ok ik ben een beetje druk. OMDAT IK IN AMSTERDAM WAS EN DE VETSTEBOEKENWINKEL OOIT HEB GEZIEN EN VOOR HET EERST STARBUCKS OP HEB. MIJN LEVEN IS COMPLEET
Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 7:33 am
STARBUUUUCKS! Omg, ik hou ervan, maar eigenlijk moet je mij dat nooit voeren want dan wordt ik ook zo hyper dat ik gewoon niet meer stil kan zitten en me daarna voel alsof ik een kater heb, maar toch blijft ik het doen. Wat was er speciaal aan die boekenwinkel? Wanttoknow
Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 8:28 am
Een boek zouden mn ouders betalen en had dan nog maar voor 1 boek geld ;c. Maar ik mag van mn ouders een keer terug met vrienden en dan koop ik de hele fantasy afdeling leeg XD
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45474 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 8:40 am
Dan gaan wij mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG STARBUCKS:luf: Ik had gister starbucks, en eergister ook! ME LUFS STARBUCKS!!!! Je zou denken dat ik er heel erg druk van word ( aangezien ik al een beetje ADHD kind ben, eigenlijk ADD maar het zou me niks verbazen als het ADHD was) maar ik word er helemaal niet druk van, alleen van de gedachte aan starbucks. Maar die boekenwinkel, hoe heet ie? Want dan neem ik nu het vliegtuig naar Amsterdam en ga ik mijn hele leven in die boekenwinkel wonen, ook al hou ik alleen maar van lezen als het echt een leuk boek is anders doe ik er echt heel erg lang over, maar bv bij de hongerspelen triologie( moeilijk woord! en ik gebruik het!! whoop whoop) die had ik in een week uit, want die was echt heeeeeeel erg leuk, maar een boek van dikkie dik doe ik waarschijnlijk echt een half jaar over. Ik heb geen idee waar deze post over gaat, ik ben gewoon druk en ik moest dit ff kwijt, en nee ik ben niet gestoord. Alleen maar een tikkie raar en adhd, that's all!
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45474 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 10:33 am
Dubbelpost, sorry... Wil iemand in de chatbox komen? ik verveel me een beetje.... En ik heb super veel zin om met iemand te kletsen maar dat gaat niet in mijn eenzame leven haha
Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 10:39 am
Ik wil best in chatbox komen XD En er zijn super veel leuke boeken. Als je met mij komt verveel je je geen seconde. En de naam is moeilijk.. Zou moeten kijken op mobiel.
Ariana
Onderwerp: Re: Kletstopic do okt 17, 2013 10:42 am
Oke ik kom met jou! Ik haat verveling!!! Vooral in de vakantie, een van de redenen waarom ik niet van vakantie houd haha