Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate ma okt 14, 2013 3:45 am
Je hebt een nieuwe! Ik vind het plaatje echt prachtig, heel mooi dat de letters doorschijnen, met die bladeren. Ook een super quote. En themesong! Marina and the diamonds! Love that. Past er ook echt bij.
Let's give you a 9!
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45474 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate ma okt 14, 2013 4:29 am
Panem ID Naam: Thailia Bates District: 11 Partner: Sometimes your dead, sometimes alive, sometimes I don't think that we will survive
Onderwerp: Re: Onderschrift rate ma okt 14, 2013 8:13 am
Oeh! Like. Echt fantastisch hoe hij kijkt, haha :)Net als de quote. 8,5
Clarisse
Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Onderschrift rate ma okt 14, 2013 8:29 am
He's nice ^^ 7,5
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45474 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate di okt 15, 2013 6:29 am
Ik vind de quote echt heel mooi, ik vind het alleen een beetje raar dat er rechts in het plaatje een foto staat van haar vrouwelijke delen. Verder wordt ik er wel heel vrolijk van, 8.5 dus!!
Panem ID Naam: Nikeyla Shine Whiswell District: Capitool Partner: Love yourself, you'r born this way
Onderwerp: Re: Onderschrift rate do okt 17, 2013 1:03 am
It's a bit high, but loves! Het plaatje, de quote, kleuren, vogel. Heel leuk, alleen de indeling kon misschien een beetje beter.
7
Ariana
Onderwerp: Re: Onderschrift rate do okt 17, 2013 6:21 am
Echt heel cool dat er een liedje is zit!! Wel jammer dat het bedieningspaneeltje oranje is, vind ik niet heel mooi er bij passen. Bij elkaar vind ik het toch nog een 8, want een liedje is wel heel cool en origineel haha
Panem ID Naam: Levi Portway. District: 7. Partner: Love makes weak.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate do okt 17, 2013 7:15 am
Pramprampram 8,5!
Ariana
Onderwerp: Re: Onderschrift rate do okt 17, 2013 9:35 am
Ik kon hem eerst niet zien, want mijn HTML code stond uit. Maar finally kan ik hem zien haha, ik vind hem echt heel erg leuk! Echt heel schattig lachje, een 8,8
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Onderschrift rate vr okt 25, 2013 7:44 am
Cute... De quote is echt fantastisch, mooi schuingedrukt, en de kleuren van de gif zijn heel mooi! Maar, omdat ik een zeikerd ben, neemt ie een beetje veel ruimte in beslag. Dus misschien zou je de quote tegen het plaatje aan kunnen laten staan of het plaatje een andere uitsnede kunnen geven, maar dat is echt het enige.
Een 8,5
Clarisse
Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Onderschrift rate ma nov 11, 2013 1:44 am
De code onderaan doet het bij mij niet zo goed, maar ik vind de banner erg mooi. 9!
Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate ma dec 23, 2013 11:02 am
Haha dumbasses ^
Maar ehm... een 8,5. Ik vind de kleuren erg mooi, ook in combinatie met de muziekbalk en de quote. Eentje was misschien genoeg geweest, als ik dan toch ergens iets op aanmerken moet. De foto's zijn ook prachtig!
Ariana
Onderwerp: Re: Onderschrift rate vr dec 27, 2013 2:55 am
8.5 I love it!!! Alleen vind ik het een beetje jammer dat de eerste Lena zwartwit is, ik had het mooier gevonden als die ook in kleur was.