Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Onderschrift rate di mei 28, 2013 5:41 am
Hij likkt een beetje op die van mij. Kan ik natuurlijk niets anders geven dan een 10 Nee grapje. Ik vind hem het formaat niet zo mooi, maar de quote is prachtig! Een 8 daarom.
Panem ID Naam: Jeadan Fields District: 4 Partner: I do have strong feelings for you. I just don't know if they are positive or negative yet.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate wo mei 29, 2013 7:06 am
Ik vind het plaatje heel mooi en de tekst ook (erg toepasselijk ), maar ik denk dat het de combinatie is. Jammer dat je over het meisje heen hebt geschreven. Een 7,5
Kai
Aantal berichten : 6 Mockingjays : 41268 Registratiedatum : 29-05-13
Panem ID Naam: Kai Grimmoire District: 1 Partner: Hold me close, don't let go watch me burn... In this hospital for souls
Onderwerp: Re: Onderschrift rate wo mei 29, 2013 9:55 am
Het plaatje is naar mijn smaak te groot, maar de gif is wel super scherp! een 8
Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate za jun 29, 2013 4:22 am
8, ik kan niet zo goed uitleggen waarom, maar haar ogen spreken me gewoon aan en de quote vind ik echt fantastisch!
Dzjochar
Aantal berichten : 25 Mockingjays : 40989 Registratiedatum : 28-06-13 Woonplaats : Under ya chair c: Didn't see that one coming, huh? >D
Panem ID Naam: Dzjochar Nas Narconon District: Capitol Partner: Life is a party and I need a dancing partner
Onderwerp: Re: Onderschrift rate za jun 29, 2013 7:40 am
8'5 Ik vind het mesje echt leuk en de gif ook. Enkel is het naar mijn smaak iets te hoog. ja ik ben wat dat betreft echt een zeur, sorry.. dat krijg je denk ik als je zelf setjes maakt xD
Clarisse
Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Onderschrift rate ma jul 01, 2013 11:04 pm
Ik ben eerlijk gezegd niet zo aan gifjes... Maar hij is wel mooi ineen gestoken. Een 7.5
Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate di jul 02, 2013 1:14 am
De quote is echt geweldig En het formaat van het plaatje ook. Ik vind hem ook mooi in elkaar gezet. Wel jammer van de kleuren, die had ik liever zonder effecten gezien. 7,5
Clarisse
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Onderschrift rate di jul 02, 2013 1:25 am
Ik heb 'm zelf niet in elkaar gezet, eerlijk gezegd, ik heb 'm op het internet gevonden, het plaatje dan. De uitspraak komt wel van mezelf
Maar goed, ik ben niet zo aan gifjes, maar gewoon hoe ze op het "einde" kijkt vind ik geweldig. Zo'n betweter blik. Ik hou ervan 8
Panem ID Naam: Madeline Elizabeth Corbs District: 2 Partner: Geen
Onderwerp: Re: Onderschrift rate do jul 11, 2013 2:01 am
ow btw, ik vind joue een 7 wel mooi, maar jammer dat je hem niet zelf hebt gemaakt!
Clarisse
Onderwerp: Re: Onderschrift rate vr jul 12, 2013 1:13 am
Dat is omdat ik zelf niet goed ben in photoshoppen Ik geef je een 8,5
Hailey
Aantal berichten : 4 Mockingjays : 41026 Registratiedatum : 10-07-13
Panem ID Naam: Hailey Louisiana Springfield District: 2 Partner: Ik heb wel een vriendje maar ik moet het hem nog wel even vertellen en vragen of hij er mee akkoord gaat.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate za jul 13, 2013 11:25 pm
Een 7, ik vind hem een beetje raar, maar dat is juist heel leuk. Alleen jammer van de kleuren, daar had je denk ik wel iets leuks mee kunnen doen, nu is het zo roze.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate do jul 25, 2013 9:09 pm
Het heeft niet het standaard formaat, wat soms wel leuk kan zijn, maar in dit geval vind ik het formaat toch minder. Verder zijn de foto en de quote echt fantastisch!♥ Een 7,5 dus.
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45474 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Onderschrift rate di jul 30, 2013 3:39 am