Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Het sparen van Mockingjays di jul 30, 2013 6:46 am
Hallo Mockingjayspaarders,
Hier onder heb ik enkele tips en mogelijkheden om het sparen van Mockingjays gemakkelijker te maken. --------------------------------------------------
~Het sturen of krijgen van een profielbericht (Dit is geen Privebericht) +20 ~Het krijgen van een vriend +15 ~Voor elke dag dat je online komt +10 ~Het starten van een topic +10 ~Het schrijven van een bericht +5 ~Het promoten van ons forum op een ander forum (Stuur mij een pb!) +500 ~Nieuwkomersprijs +50 ~Het bereiken van 100 berichten (voor elke keer dat je er 100 bij hebt) +200 ~Een plek hebben in de Spotlight frame +150 ~Mensen lid laten worden (Stuur mij een pb!) +200
Mochten er hier nog suggesties voor zijn, laat mij dit alsjeblieft weten. Succes!
Mvg, Kathy, Admin Ariana, Mod
Laatst aangepast door Kathy op ma sep 23, 2013 6:31 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 41974 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Het sparen van Mockingjays wo jul 31, 2013 10:03 am
Wauw, ik sta onder een officiele post:) Dat vind ik best wel cool.