Panem ID Naam: Katniss Everdeen District: Partner: Love is like war, easy to start, but difficult to end.
Onderwerp: Hello peepz! di jul 30, 2013 1:37 am
Naja, ik heet Daniëlle, ook wel Daan genoemd. Ik rpg al een hele tijd, namelijk 1 jaar op WarriorCats, en een jaar of twee noobtijd. Ik ben een echte fan van de Hongerspelen, en daarom heb ik Katniss <3 Ik snap nog niet helemaal hoe alles werkt hier, maar dat komt wel goed denk ik. Verder ben ik 13 jaar, en tsja.. (Even om al te melden, morgen ga ik 3 weken op vakantie..)
Panem ID Naam: Jeadan Fields District: 4 Partner: I do have strong feelings for you. I just don't know if they are positive or negative yet.
Onderwerp: Re: Hello peepz! di jul 30, 2013 4:35 am
Heej Daan! Veel plezier op vakantie alvast, en op deze site Welkom! Ik zal alvast even uitleggen dat wat het forum betreft, er een hele tijd is verstreken. Je kunt dus wel Katniss heten, maar niet de Katniss uit het boek, you know. Want ze is hier zeer waarschijnlijk al dood ;p
Groetjess.
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45454 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Hello peepz! di jul 30, 2013 5:41 am
Welkom Daantje! Bij vragen en antwoorden kun waarschijnlijk wel bij alle gebruikers maar de blauwe namen zijn Mods dus daar kun je sowieso terecht! Enjoy your time @ de hongerspelen! XX Ari
Panem ID Naam: Katniss Everdeen District: Partner: Love is like war, easy to start, but difficult to end.
Onderwerp: Re: Hello peepz! di jul 30, 2013 8:39 am
Bedankt beide :} En wel balen van die naam .-. Naja, bedenk tijdens mijn vakantie wel een andere ofzo c':
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45454 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Hello peepz! di jul 30, 2013 9:42 am
Je hoeft geen andere naam hoor! Maar je bent nu niet Katniss Everdeen maar bv. Katniss huppeldepup. Maar als je het echt wil, mag je je naam wel veranderen hoor! Naja, veel plezier op dit forum Xx Hope youre gonna have fun! Veel plezier of vakantie! Tot over 3 weken dan denk ik!
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Hello peepz! di jul 30, 2013 11:23 am
Heej Katniss (zoals al gezegd, zo mag je best blijven heten ) Welkom op het Hongerspelen forum! Mijn mods en gebruikers hebben je zo te zien al ingelicht en verwelkomd, bedankt Maar ik kan er nog wel bij, he? Als er vragen zijn of je gewoon wilt kletsen, kan je altijd bij mij terecht.
XxVeel plezier op vakantie!
Clarisse
Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41086 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Hello peepz! di jul 30, 2013 9:53 pm