Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Mockingjay shop ma jul 29, 2013 11:25 pm
W E L C O M E - T O - T H E S H O P
Dit is de plek waar u alles kunt vinden wat u voor uw hardgespaarde Mockingjays kunt kopen. Als er nog suggesties zijn over de winkelmogelijkheiden, hoor ik het graag. ------------------------------------------------------------------
T I C K E T S Het Capitool -3000 Mj
District 1, 2 of 4 -2000 Mj
District 3, 5, 6 of 7 -1200 Mj
District 8, 9 of 10 -1000 Mj
District 11, 12 of 13 -650 Mj
Je betaalt voor een lager district dus minder. Per betaling kun je twee topics openen in het district wat je hebt geboekt, waar je dus niet vandaan komt. Het is niet toegestaan zomaar een reis te maken en in een ander district te schrijven dan waar je karakter vandaan komt. De boete beslaat 3000 Mj.
S P E L E N -Een vaste plek in de Spelen 7000 Mj
-1 ronde zeker overleven 5000 Mj
-20 Lucifers 10 Mj
-Surprise parachute 250 Mj
-Rugzak (oa. bidon, touw, crackers) 600 Mj
-Slaapzak 100 Mj
-Zakmes 450 Mj
Dit is geen wapenshop, de wapens vallen in de Spelen te halen bij de Hoorn des Overvloeds. Je kunt jezelf dus een vaste plek in de Spelen kopen omdat er veel aanmeldingen zijn voor een district, wat misschien wel die van jou is. Als je dit hebt gekocht, wordt je dus niet meer uitgeloot, maar je heb je je plek zeker. De ronde overleven in de Spelen, is ter eenmalig gebruik. Je kunt kiezen wanneer je deze inzet. Je wordt dan dus niet getrokken uit de Dodenpot.
D I S T R I C T- PRODUCTEN Sieraden (diamant): -Ketting: 900 Mj -Oorbellen: 300 Mj -Armband: 600 Mj
Graan: -Zak: 2x naam in de pot -Brood: 60 Mj Of 4x naam in de pot
Dieren: -Geit: 500 Mj -Koe: 1000 Mj -Big: 800 Mj -Kip: 300 Mj -Zuivel: 40 Mj -Ei: 1x naam in de pot
Mand vers fruit: 2x naam in de pot + 30 Mj
Zak kolen: 60 Mj
Deze benodigdheden zijn dus niet alleen voor gebruik in de Spelen maar ook daar buiten. Als je een 'naam in de pot' koopt, koop je je dus nog eens in in de loting. ------------------------------------------------------------------
Plaats een reactie met wat je wilt kopen, je hebt het in bezit wanneer de Mj's van het totale bedrag van wat je eerst had is afgehaald.
Shop-till-you-drop!
Deze shop wordt medemogelijk gemaakt door: Kathy, Admin + Ariana, Mod
Laatst aangepast door Kathy op do aug 01, 2013 6:49 am; in totaal 1 keer bewerkt
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Mockingjay shop wo jul 31, 2013 9:28 am
V Aankoop bevestigd!
Clarisse
Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Mockingjay shop do aug 01, 2013 12:39 am
Ivm die reizen, zou het niet handiger zijn als je de boete op 3000 Mj's zet? Want ik bedoel: ik maak bijvoorbeeld een topic aan in het Capitool en kan lekker blijven verder RPG'en voor 700 Mj's. Lekker goedkoop, niet?
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45474 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Mockingjay shop do aug 01, 2013 2:51 am
Dat dachten wij ook, maar het duurt toch wel een tijdje tot je die 700 Mj's weer terug hebt verdient en anders moeten we in de min gaan bijhouden en dat vergt best wel veel administratie, maar misschien kunnen we de boete wel iets hoger opschroeven als jullie dat graag willen.
Clarisse
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Mockingjay shop do aug 01, 2013 3:38 am
Of je moet gewoon 700 Mj's bepalen per post... dan kan je snel uitgerekend maar een goede 4 posts plaatsen om aan ong. dezelfde prijs te RPG'en...
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45474 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Mockingjay shop do aug 01, 2013 3:51 am
Dat zou ook nog kunnen, of mensen blijven gewoon in hun eigen district en gaan niet illegaal reizen, waardoor wij er eigenlijk niet over na hoeven te denken haha;) We bedenken wel wat om die boete wat hoger op te schroeven! Misschien snijden we wel gewoon de tong eraf zodat ze hun hele leven verder kunnen gaan met het bedienen van het Capitool als Avox:)
Clarisse
Onderwerp: Re: Mockingjay shop do aug 01, 2013 4:08 am