Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill ma aug 05, 2013 10:00 am
Lenobia laat een kudde Albino ezels los op de heuvel, die plotselinge territoriumdrift krijgen, waardoor ze Ariana bijna omverstampen en daarna weer de heuvel afrennen. (Serieus dat is bij mij bijna gebeurd vandaag )
Queen of hill
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45474 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill ma aug 05, 2013 11:34 am
Ari is erachter gekomen dat Lena de pest heeft aan dieren, en dus stuurt ze duizend puppy's op haar af waardoor ze weg gaat en dan gat Ari, die van puppy's houdt met ze knuffelen als:
*trom geroffel* QUEEN OF THE HILL *taadaa trompet geluid*
Bailee
Aantal berichten : 12 Mockingjays : 41034 Registratiedatum : 29-07-13 Woonplaats : Somewhere over the river
Panem ID Naam: Bailee Avelon District: 7 Partner: Boys... Just like spoons, they both are useless and lazy.
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill za aug 10, 2013 7:53 am
Bailee gaat met een hakbijl smijten totdat alle puppy's dood zijn omdat ze ze eng vind en Ariana gaat ze allemaal een begrafenis ceremonie geven.
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill di aug 13, 2013 9:10 pm
Kathy doet alsof ze een hoog gebouw is en dan wordt Red super bang (haha hoogtevrees, toch?) dus rent ze keihard weg want ze kan die angst niet overwinnen.
Kaht is queen of the hill!
Victoria
Aantal berichten : 9 Mockingjays : 41675 Registratiedatum : 05-07-13
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill wo aug 14, 2013 4:17 am
Kathy wordt er gek van dat Victoria haar steeds verbeterd en rent weg van psycoheid
ik ben queen of the hill
Clarisse
Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill wo aug 14, 2013 5:02 am
Cla haalt haar ijzersterk wapen "de stem" weer boven, maakt Victoria's oren ermee kapot en schopt haar dan van de heuvel. Cla is queen of the hill (:
Nathan
Aantal berichten : 22 Mockingjays : 41740 Registratiedatum : 29-05-13
Panem ID Naam: Nathan Chester District: 1 Partner: Kathy
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill wo aug 14, 2013 5:31 am
Om koning te worden gooit Nathan zijn charmes in de strijd, een knipoog en ze is zo zwak als een lam, hij grijpt zijn kans en gooit haar met een zwiep de berg af. Nieuwe koning is geboren
Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill do aug 15, 2013 8:21 am
Lenobia neemt Kathy mee naar de heuvel en houdt een bazoeka voor haar hoofd om hem te chanteren, dus ja, dan wordt Nathan natuurlijk heel boos en is hij bereid zijn plek als koning op te geven om haar te redden. *En daarna een teiltje voor Lena te halen.
Lena is queen of the Hill
Clarisse
Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill do aug 15, 2013 9:29 pm
Aangezien Cla's fantastische zangstem kapot is, gebruikt ze haar drietand en prikt daarmee in Lena's benen (= Bambambambam,
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill za aug 17, 2013 10:41 pm
Lena doet een blinddoek om, om Matts knapheid te weerstaan en prikt hem met een satestokje van de heuvel af [:
Lenobia is queen of the Hill
Matt
Aantal berichten : 18 Mockingjays : 40765 Registratiedatum : 15-08-13
Panem ID Naam: Matt Hemsforth District: 7 Partner: I'll stay with you: forever.
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill za aug 17, 2013 10:47 pm
Matt is kwaad op Lena, neemt zijn bijl, gaat weer naar de top en gooit ermee in Lena's arm, omdat hij zo genadig is niet in haar hoofd te gooien (: Lena strompelt de berg af en... tadam!
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill di aug 20, 2013 10:29 pm
Lena pakt Red's boeken en zegt dat ze nog gekaft moeten worden, waardoor ze zo depressief wordt dat ze haar kroon er af jankt, dus Lenobia bietst hem weg en zet hem op haar hoofd.
Panem ID Naam: Redelia 'Red' Smith District: 5 Partner: I am not afraid to love, I am just afraid of not being loved back
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill do aug 22, 2013 7:24 am
Red koopt eenkaartje voor Disneyland, want het zijn de "Ja" dagen. Dus Lena pakt haar koffers en gaat linea recta naar Parijs. (Kee, dat zei ik alleen maar omdat ikgek wordt van die reclame )
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill zo sep 22, 2013 4:04 am
Lenobia trapt alle bloemen kapot in het Kathy-koninkrijk en bezet het daarmee. Super origineel. Zoals altijd.
Lena is wel Queen of the Hillll
Tyler
Aantal berichten : 21 Mockingjays : 41170 Registratiedatum : 06-07-13
Panem ID Naam: Tyler District: district 4 Partner:
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill di sep 24, 2013 9:54 am
Dan wordt Dylan moordlustig en dood alle schaapjes die Lena ooit heeft gebruikt om mensen van de troon te schoppen en zorgt ervoor dan Lena een schuldgevoel krijgt. Lena gaat naar de graven waardoor ik toch echt haar taak moet overnemen
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45474 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: King or Queen of the Hill wo sep 25, 2013 6:24 am
Ari belt de vredebewakers en ze pakken Dylan op, waardoor Ari weer wordt gekroond als queen of the hill.