Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Mockingjay pins za jul 27, 2013 6:47 am
Zoals de meesten van jullie al gemerkt zullen hebben, is er een kleine aanpassing voltrokken. Deze kun je vinden in je profiel en bij iedere post die je plaats onder de geelgekleurde naam: Mockingjays.
U I T L E G Mockingjays zijn punten die je kunt verzamelen door posts en topics aan te maken en voor elke dag dat je online komt. Er kunnen Mockinjays worden afgehaald en bijgeteld, het ligt er maar net aan of je iets uitgeeft of verdient.
Binnenkort zal er een winkeltje geopend worden waar je Mockingjays uit kunt geven. Je kunt er allerlei dingen voor kopen, bijvoorbeeld een vaste plek in de Spelen met je karakter. Er zullen ook dingen georganiseerd worden waarmee je Mockinjays kunt verdienen, bijvoorbeeld een talentenjacht.
Als er nog vragen of ideeen zijn voor de winkelmogelijkheden of verdiensten, hoor ik het natuurlijk graag.
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Mockingjay pins ma jul 29, 2013 3:30 am
Jij ook bedankt dan!
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 41974 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Mockingjay pins ma jul 29, 2013 3:39 am
hihi<3 Misschien kan je ook dingen die je normaal van sponsoren zou moeten krijgen, in de arena, zelf kopen, als je weinig parachuutjes krijgt. Bijvoorbeeld een een fles voor water, of lucifers. Weet niet hoor, misschien leuk ofzo...?
Onderwerp: Re: Mockingjay pins ma jul 29, 2013 3:46 am
Dat is een goeie! Ik zal het toevoegen als kleine winkelmogelijkheden, los en in een pakket. Zodat je niet altijd verdoemd veel Mj's hoeft te hebben. Nogmaals, bedankt, mijn trouwe mod
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 41974 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Mockingjay pins ma jul 29, 2013 3:49 am
Jippie! Ik ben een Mod, ik heb geen idee wat mijn taak is maar het klinkt leuk! kom je ff in de chatbox?