Hongerspelen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Panem  

 

 Karakterkaart Hailey Louisiana Springfield

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hailey

Hailey


Aantal berichten : 4
Mockingjays : 39736
Registratiedatum : 10-07-13

Panem ID
Naam: Hailey Louisiana Springfield
District: 2
Partner: Ik heb wel een vriendje maar ik moet het hem nog wel even vertellen en vragen of hij er mee akkoord gaat.

Karakterkaart Hailey Louisiana Springfield Empty
BerichtOnderwerp: Karakterkaart Hailey Louisiana Springfield   Karakterkaart Hailey Louisiana Springfield Emptywo jul 10, 2013 10:44 am

Hailey Louisiana Springfield
"Sometimes is being lonely the only way to survive."

I N F O R M A T I E
Voornamen: Hailey Louisiana
Achternaam: Springfield
Roepnaam: Hailey

Geboortedatum: 17 juni 1997
Woonplaats: Panem
District: 2


Partner: Ik heb wel een vriendje maar ik moet het hem alleen nog even vertellen en vragen of hij akkoord gaat, maar het heeft geen haast.
Naam ouders: Elizabeth en Ronan Springfield
Broers/zussen: Alice, maar ze is onlangs naar het Capitool verhuist voor een baan bij de president.



V E R L E D E N: Mijn jeugd verliep eigenlijk best normaal. Ook al was mijn beste vriend mijn kat Simba. Ik wilde altijd al liever alleen zijn. Mijn moeder was jong toen ze mijn zus kreeg en dat zorgde voor een slechte baan en een groot leeftijds verschil tussen mijn zus Alice en mij. Alice is drie jaar geleden naar het Capitool verhuist om in hoge functie voor de president te werken. Mijn vader is sinds dien nogal down, hij ligt de hele dag op de bank het ene na het andere doosje tabak leeg te roken. Het kleine beetje geld dat mijn moeder verdient met wassen, word opgeslurpt door die stomme zak. Ik heb nooit vrienden gehad. Ik wissel wel altijd blikken met een meisje maar ik ken haar naam niet, dus dat gaat niet werken. Ik stel mijn vader en moeder vaak teleur omdat mijn zus zo'n hoge functie heeft en ik niet zo succesvol ben op school. Ik heb mijn eigen plekje, waar ik vaak te vinden ben, dus als je me zoekt, blijf dan zoeken want het plekje is niet voor niets geheim.



P O S I T I E V E  E I G E N S C H A P P E N:[/u]
Zorgzaam
Spontaan
Blij

: N E G A T I E V E  E I G E N S C H A P P E N:
Afstandelijk
Gemeen als het moet
Ik kan goed liegen

Hailey Louisiana Springfield
"Sometimes is being alone the only way to survive"
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy
Admin
Kathy


Aantal berichten : 667
Mockingjays : 45757
Registratiedatum : 25-05-13
Woonplaats : Panem

Panem ID
Naam: Kathy Gold
District: 1
Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂

Karakterkaart Hailey Louisiana Springfield Empty
BerichtOnderwerp: Re: Karakterkaart Hailey Louisiana Springfield   Karakterkaart Hailey Louisiana Springfield Emptydo jul 25, 2013 5:25 am

Leuk, goedgekeurd!
X
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hongerspelen.actieforum.com
 
Karakterkaart Hailey Louisiana Springfield
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Karakterkaart
» Karakterkaart Nathan
» Karakterkaart aanmaken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hongerspelen :: Character :: Voorstellen :: Karakter-
Ga naar: