Aantal berichten : 9 Mockingjays : 37551 Registratiedatum : 08-07-13
Panem ID Naam: Rose Rosalie Hale District: 13 Partner: I've been in love. I'ts painful, pointless and overrated.
Onderwerp: Onduidelijkheid over het onderschrift ma jul 08, 2013 7:32 am
Ik heb een eigen onderschrift gemaakt, waar moet ik die plaatsen? Als ik op 'onderschrift' klik bij mijn profiel, moet ik een tekstvlak invullen, maar daar kan ik geen foto invoegen. En bij character sheet staat dat ik een URL in moet voegen, maar het is gewoon een computer bestandje.
alvast thanks! Ik zou het heel jammer vinden als ik die afbeelding niet als onderschrift kan krijgen!
X
Dzjochar
Aantal berichten : 25 Mockingjays : 37489 Registratiedatum : 28-06-13 Woonplaats : Under ya chair c: Didn't see that one coming, huh? >D
Panem ID Naam: Dzjochar Nas Narconon District: Capitol Partner: Life is a party and I need a dancing partner
Onderwerp: Re: Onduidelijkheid over het onderschrift di jul 09, 2013 6:00 am
Je kan bij het tekstvak van onderschrift wel degelijk plaatjes invoeren. Eerst ga je naar tinypic -> http://tinypic.com/ Daar voer je je bestand in en laad het als een plaatje. Daarvan kopieer je de url. Dan kijk je bij de balk boven waar je de tekst in kan voeren. Daar staat een plaatje met een floppy-disk en daarnaast een plaatje met een + erbij. Daar klik je op en je kopieert de url van je plaatje erin. En dan heb je een onderschrift. :3
Rose
Panem ID Naam: Rose Rosalie Hale District: 13 Partner: I've been in love. I'ts painful, pointless and overrated.
Onderwerp: Re: Onduidelijkheid over het onderschrift wo jul 10, 2013 1:40 am
Tank U! Ik hoop dat t nu lukt! Heel erg bedankt!
XX
Rose
Onderwerp: Re: Onduidelijkheid over het onderschrift wo jul 10, 2013 1:44 am
Test...
Rose
Onderwerp: Re: Onduidelijkheid over het onderschrift wo jul 10, 2013 1:48 am
Test want hij doet het nog steeds niet:-(
Rose
Onderwerp: Re: Onduidelijkheid over het onderschrift wo jul 10, 2013 1:49 am
blablabla test nog een keer
Rose
Onderwerp: Re: Onduidelijkheid over het onderschrift wo jul 10, 2013 1:53 am
Volgens mij zit nu ook de img img er niet meer naast
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Onduidelijkheid over het onderschrift do jul 25, 2013 5:22 am
Djo, erg bedankt voor het overnemen van mijn taak! Rose, allereerst, welkom! Ten tweede, je kunt je post ook aanpassen, dat is handiger dan een pagina aan posts achter elkaar Nu doet hij het wel hoor.
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 41974 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Onduidelijkheid over het onderschrift di jul 30, 2013 3:49 am
Ik ben echt verslaafd aan het maken van onderschriften:)
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Onduidelijkheid over het onderschrift