Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Leah is in the house ma jul 01, 2013 5:14 am
Hallo iedereen!
Ik ben Leah, hier bekend als Clarisse. Ik ben 12 jaartjes oud, bijna 13, en ik ben een enorm grote van van The Hunger Games, Harry Potter en Narnia! Ik hou ervan om te schrijven, te acteren en te zingen.
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Leah is in the house ma jul 01, 2013 6:39 am
Hii, welkom! Als je vragen hebt kan je die natuurlijk altijd aan mij stellen. Ik denk dat niemand van de leden terug zal deinzen om vragen te beantwoorden, maar vooral de blauwgekleurde namen zijn handig.
Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: Leah is in the house ma jul 01, 2013 7:23 am
Welkom! Wij bijten ook niet hoor xD Zoals al gezegd door Kath, je kunt altijd terecht en veel plezier! Hoe kwam je trouwens bij deze site? (Ik ben van de onzinnige vragen ja, hoezo?) Anyways, eigenlijk is alles al gezegd
Xx Lena
Clarisse
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Leah is in the house ma jul 01, 2013 7:25 am
Thanks, both Nou, ik ben hier eigenlijk bij toeval gekomen Iemand had reclame gemaakt op m'n forum voor een ander forum, en ik zat daar eens bij de reclame te kijken, en toen zag ik dit Zo ben ik hier terecht gekomen
Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Re: Leah is in the house di jul 02, 2013 2:43 am
Ja, daar heb ik ook al last van xD
Clarisse
Onderwerp: Re: Leah is in the house di jul 02, 2013 2:44 am
Nou, Djo is ook best wel cute En misschien hebben ze in het Capitool ook wel mannelijke modellen nodig
Dzjochar
Aantal berichten : 25 Mockingjays : 40989 Registratiedatum : 28-06-13 Woonplaats : Under ya chair c: Didn't see that one coming, huh? >D
Panem ID Naam: Dzjochar Nas Narconon District: Capitol Partner: Life is a party and I need a dancing partner
Onderwerp: Re: Leah is in the house di jul 02, 2013 2:51 am
Heheheheee ^^'' Ik heb te veel flirty boys gespeeld, mkay? Have mercy on me x__x Wees maar al lang blij dat Djo niet zo'n ijskoud mensje is dat gebruik maakt van iedereen, want dat was eerst mijn plan xD
En Leah, nu wil ik Djo echt een keer Clarisse laten stalken x'D
Onderwerp: Re: Leah is in the house di jul 02, 2013 2:54 am
Hooo, succes jullie twee!
Clarisse
Onderwerp: Re: Leah is in the house di jul 02, 2013 2:55 am
Ik denk wel dat dat moeilijk wordt, btw Cla zit in 4 en Djo in het Capitool
Dzjochar
Aantal berichten : 25 Mockingjays : 40989 Registratiedatum : 28-06-13 Woonplaats : Under ya chair c: Didn't see that one coming, huh? >D
Panem ID Naam: Dzjochar Nas Narconon District: Capitol Partner: Life is a party and I need a dancing partner
Onderwerp: Re: Leah is in the house di jul 02, 2013 2:58 am
Hmm, hij reist graag, dus hij kan d'r altijd komen opzoeken. In districten gaat hij namelijk inspiratie verzamelen voor zijn eigen ontwerpen ;D Dus dat is op zich geen probleem~