Panem ID Naam: Lenobia LaFonte District: Capitool Partner: If you don't have it, you just need to fight for it.
Onderwerp: Subfora in districten. ma jul 01, 2013 2:41 am
Hello,
Ik vroeg me af of (als all districten compleet zijn) er daar nog Subfora in komen te staan. Niets om aan te dringen, ik vroeg het me alleen maar af en hier waren natuurlijk nog geen postjes geplaatst
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Subfora in districten. ma jul 01, 2013 4:33 am
Goed dat je het hier vraagt, daar is het voor Ik heb daar ook al over na zitten denken, maar ik denk dat we eerst wat ideeën nodig hebben voor de subfora. Dus als iemand suggesties of meningen heeft hoor ik het natuurlijk graag.
Rose
Aantal berichten : 9 Mockingjays : 37551 Registratiedatum : 08-07-13
Panem ID Naam: Rose Rosalie Hale District: 13 Partner: I've been in love. I'ts painful, pointless and overrated.
Onderwerp: Re: Subfora in districten. ma jul 08, 2013 7:27 am
misschien het plein met het stadhuis, waar ook wordt geloot in de boeken, you know?
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 41974 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: Subfora in districten. di jul 30, 2013 3:47 am
de Mockingjaywinkel kun je ook in elk district neerzetten, net als dat je deed bij die andere global announcement.