Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Topicmaatje gezocht ma nov 11, 2013 12:06 am
Ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen, dus plaats ik het maar hier. Ik heb dus een reis naar 9 gekocht omdat daar het verzet zit, maar nu kom ik tot de conclusie dat er niemand in 9 is. Dus vraag ik jullie: wie wil er met mij in 9 RPG'en?
Panem ID Naam: Redelia 'Red' Smith District: 5 Partner: I am not afraid to love, I am just afraid of not being loved back
Onderwerp: Re: Topicmaatje gezocht ma nov 11, 2013 2:37 am
Oeeh, Mee! Ik geef me graag op. Ik vind het wel altijd fijn als er een (grove) lijn is voor een topic begint, dus om me maar niet meteen een topic in te beemen
Maar ik zou graag willen, als jij dat ook wil><
Clarisse
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Topicmaatje gezocht ma nov 11, 2013 2:39 am
Jihiiii! Maar ik denk dat je dan ook een reis zult moeten kopen, en daar wil ik je natuurlijk niet toe dwingen ^^
Panem ID Naam: Redelia 'Red' Smith District: 5 Partner: I am not afraid to love, I am just afraid of not being loved back
Onderwerp: Re: Topicmaatje gezocht ma nov 11, 2013 6:20 am
Sorry voor de duppelpost, maar ik vroeg me af wat de reden is dat Cla naar het verzet gaat en waar ze elkaar ontmoeten en zo. Stuff like that. Any ideas?
Clarisse
Onderwerp: Re: Topicmaatje gezocht ma nov 11, 2013 6:25 am
Hm, de reden dat Cla naar het verzet gaat is omdat ze toch iedereen haat, maar dan het Capitool nog het meest. Ik had het idee dat ze elkaar misschien ergens op de velden konden ontmoeten? Wat is Reds reden?
Onderwerp: Re: Topicmaatje gezocht ma nov 11, 2013 6:38 am
Nou, Red heeft nogal een angststoornis en ze overwint elk jaar een van haar angsten. Nu is haar angst de Spelen, maar ze heeft bedacht dat ze die niet hoeft te overwinnen omdat die kans erg klein is en omdat ze gewoon mee kan helpen de Spelen te vernietigen. Bovendien wil ze Emma redden, haar jongere zusje, die sinds de 21e Hongerspelen zit opgesloten. Duss... In een veld is een goed idee. Maar wat gebeurd daarna? (God, inspiratieloosheid)
Clarisse
Onderwerp: Re: Topicmaatje gezocht ma nov 11, 2013 6:48 am
Misschien dat ze dan samen opzoek gaan naar waar dat verzet zich bevindt?