Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Spotlight op portal zo nov 10, 2013 10:34 pm
Uhm yeah, vandaag dat ik dus even op het portal rond te neuzen, en opeens zag ik daar de oude spotlight (die van vorige maand). Niet dat ik er iets op tegen heb, uiteraard, Matt staat erin en ik zwijmel weg bij het zien van Tom Felton, maar ik denk niet dat dit de bedoeling is ^^ Of wel soms?
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Spotlight op portal zo nov 10, 2013 11:29 pm
Haha, nee dit is inderdaad niet de bedoeling. Ik had het ook al opgemerkt. Ik heb er sindsdien wel geprobeerd een oplossing voor te vinden, maar daar ben ik tot nu toe nog niet erg in geslaagd. Ik zal het nog eens proberen.
Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: Re: Spotlight op portal ma nov 11, 2013 2:35 am
_Dubbelposts _
Het is gefikst! Haha, ik was al bang dat ik al mijn ongelooflijke vaardigheden op computergebied was verloren. *Hoesthoest*
Clarisse
Aantal berichten : 154 Mockingjays : 41106 Registratiedatum : 01-07-13
Panem ID Naam: Clarisse Adams District: 4 Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou
Onderwerp: Re: Spotlight op portal ma nov 11, 2013 2:38 am
Dan wil je mijn vaardigheden op een beheerderspaneel niet zien. Je wil gewoon niet weten wat ik allemaal al voorgehad had. Per ongeluk een verkeerd knopje gedrukt (wat erop neer kwam dat ik het profiel verwijderd had), van dezelfde persoon per ongeluk de hele pb-box gewist (ik moest iets doen op haar profiel...),... Niet dat het zoveel uitmaakte, ze was toch geband een dag of wat later, maar serieus, ik ben een ramp op dat vlak ^^