Panem ID Naam: Kathy Gold District: 1 Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂
Onderwerp: [Spelen] De 24e Hongerspelen zo mei 26, 2013 8:13 am
Welkom! Bij de 24e jaarlijkse Hongerspelen!
De 79e Hongerspelen komen eraan en we zoeken nog kandidaten. Als je je wilt opgeven voor de loting, vul dan je naam in, met een link naar je profiel.
A R E N A
L O C A T I E
D E E L N E M E R S Madeline Elizabeth Corbs -2- Kathy Gold -1- Ariana Vally -4- Kai Grimmoire -1- Jeadan Fields -4- Clarisse Adams -4- Nathan Chester -2- Pippin Took -4- Bailee Avelon -7- Rose Rosalie Hale -13- Abigail Brooks -7- Redelia Smith -5- Kasumii Liam Southwall -5- Thalia Bates -11- Levi Portway -7- Aylan Foo -6-
U I T G E L O O T
T E A M Dzjochar Nas Narconon Lenobia LaFonte Caroline Forbes Matt Hemsforth Nikeyla Shine Wishwell
Dit is de eerste Hongerspelen die we organiseren, ik hoop natuurlijk op veel aanmeldingen. Als je een idee hebt over hoe de arena eruit kan gaan zien, stuur me dan alsjeblieft een pm, zodat ik een pol kan aanmaken. Daarnaast hebben we nog een locatie nodig, daar kan al voor gestemd worden. Behind every victor is a team... Je kunt je niet alleen opgeven om uitgeloot te worden, maar ook om een teamlid te zijn. Bijvoorbeeld als coach, trainer of designer, laat daar je fantasie op los. Het maakt qua karakter niet uit waar deze vandaan komt.
Mogen de kansen immer in je voordeel zijn en niet te vergeten, vrolijke Hongerspelen!
Laatst aangepast door Kathy op wo dec 18, 2013 9:18 pm; in totaal 20 keer bewerkt
Panem ID Naam: Madeline Elizabeth Corbs District: 2 Partner: Geen
Onderwerp: Re: [Spelen] De 24e Hongerspelen di mei 28, 2013 7:26 am
Ik wil meedoen!!!
Ariana
Aantal berichten : 464 Mockingjays : 45474 Registratiedatum : 27-05-13 Woonplaats : Ergens op de wereld...
Panem ID Naam: Ariana Valley District: 4 Partner: True love never dies, it only gets stronger with time.
Onderwerp: Re: [Spelen] De 24e Hongerspelen do mei 30, 2013 3:17 am
geachte mevrouw Gold,
ik zou graag willen deel nemen in de 79e Hongerspelen. mijn naam is Ariana Valley. ik woon in district 4. Stop mij maar 5 x in de pot. ook al heb ik genoeg geld. maar ik geef het eten aan de armere mensen.
vriendelijke groet, Ariana Valley
Kai
Aantal berichten : 6 Mockingjays : 41268 Registratiedatum : 29-05-13
Panem ID Naam: Kai Grimmoire District: 1 Partner: Hold me close, don't let go watch me burn... In this hospital for souls
Onderwerp: Re: [Spelen] De 24e Hongerspelen do mei 30, 2013 5:33 am
Kai zijn vader heeft Kai zijn naam 6 keer in de pot gestopt, zodat zijn zoon mee kan doen aan de hongerspelen.
Dzjochar
Aantal berichten : 25 Mockingjays : 40989 Registratiedatum : 28-06-13 Woonplaats : Under ya chair c: Didn't see that one coming, huh? >D
Panem ID Naam: Dzjochar Nas Narconon District: Capitol Partner: Life is a party and I need a dancing partner
Onderwerp: Re: [Spelen] De 24e Hongerspelen vr jun 28, 2013 2:51 am
Dzjochar meldt zich aan als coach en designer graag c: