Hongerspelen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Panem  

 

 Dear diary

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Clarisse

Clarisse


Aantal berichten : 154
Mockingjays : 39746
Registratiedatum : 01-07-13

Panem ID
Naam: Clarisse Adams
District: 4
Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou

Dear diary Empty
BerichtOnderwerp: Dear diary   Dear diary Emptyma jul 01, 2013 7:12 am

Dear diary Ecw0
Fantasy is the beginning of each human realization
01/07/2013

Lief dagboek,

District 4 blijft even mooi als ik altijd al in je beschreven heb, maar toch blijf ik me er nog steeds over verbazen.
De zee schittert bij maan- en zonlicht, er is bijna nooit een wolkje aan de lucht, en als er zon is, is de wind aardig genoeg een verfrissend zuchtje te geven.
Maar niet enkel District 4, ook District 4.
Ik weet het, dit klinkt waarschijnlijk verwarrend voor jou, maar ik bedoel niet enkel het uitzicht van 4, maar ook de mensen uit 4. De meesten, let op wat ik zeg, de meesten, je moet mensen als Skye dus niet meetellen, zijn erg aardig.
Zoals je waarschijnlijk wel merkt, vind ik 4 gewoon fantastisch.
Ik ga nu afsluiten.

Drink up my hearties,
xoxo
I am who I am. You are who you are. Everyone is unique


Laatst aangepast door Clarisse op wo jul 31, 2013 11:55 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarisse

Clarisse


Aantal berichten : 154
Mockingjays : 39746
Registratiedatum : 01-07-13

Panem ID
Naam: Clarisse Adams
District: 4
Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou

Dear diary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dear diary   Dear diary Emptydi jul 02, 2013 4:02 am

Dear diary Ecw0
Fantasy is the beginning of each human realization
02/07/2013

Lief dagboek,

vandaag was de saaiste dag die ik ooit meegemaakt heb.
Zwemmen begint langzamerhand saai te worden, net zoals met een speer trainen in het trainingscentrum.
IK KAN HET NIET. Dat ze het dan eens aanvaarden. Ik heb genoeg met mijn drietand om 7 af te slachten, moest ik ooit naar de spelen gaan.
En daarbij, ik zie het nut er niet van in te trainen. We kunnen allemaal met een drietand omgaan vanaf het moment dat we kunnen lopen, wat willen ze dat we in die trainingen doen?
Anyhow, ik blijf 4 fantastisch vinden. In elk geval beter dan alle andere Districten tezamen.

Drink up my hearties,
xoxo
I am who I am. You are who you are. Everyone is unique


Laatst aangepast door Clarisse op wo jul 31, 2013 11:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarisse

Clarisse


Aantal berichten : 154
Mockingjays : 39746
Registratiedatum : 01-07-13

Panem ID
Naam: Clarisse Adams
District: 4
Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou

Dear diary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dear diary   Dear diary Emptydi jul 30, 2013 10:05 pm

Dear diary Ecw0
Fantasy is the beginning of each human realization
30/07/2013

Lief dagboek,

ten eerste spijt het me verschrikkelijk dat ik zolang niet meer geschreven heb.
Dat kwam voornamelijk omdat ik gelogeerd heb bij Lianne en je daarna helemaal uit het oog verloren heb. Maar niet getreurd: vanaf nu zal ik proberen elke week op z'n minst één keer te schrijven.
Al kan Lianne best wel eens goed de bitch uithangen, het was er wel fijn. Zij en ik zijn aan het sparen voor een reis naar een ander district.
Welk moeten we nog kiezen, maar waarschijnlijk wordt het een armer district (dan moeten we ten eerste al minder betalen en dan weten we ook eens hoe het leven daar is), maar ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik níet naar district 7 ga.
En als we het doen ga ik Aurélie eens lekker wreken door daar een inwoner bond en blauw te slaan. Maar ach, ik ga nog liever naar een ander district.

Drink up my hearties,
xoxo
I am who I am. You are who you are. Everyone is unique


Laatst aangepast door Clarisse op wo jul 31, 2013 11:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarisse

Clarisse


Aantal berichten : 154
Mockingjays : 39746
Registratiedatum : 01-07-13

Panem ID
Naam: Clarisse Adams
District: 4
Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou

Dear diary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dear diary   Dear diary Emptywo jul 31, 2013 11:49 pm

Dear diary Ecw0
Fantasy is the beginning of each human realization

01/08/2013

Dear Diary,

from now on, I will write in English. I have no idea why, but for some reason, it feels better.
Oh dear, I feel so guilty. By my fault Lianne got lashes. Because I told her to dive in sea to eat some lobsters, because we hadn't enough food.
And ofcourse one of the peacekeapers saw it and she got lashes.
And then you've got the bitch from the Capitol I met today. Oh god, she is só annoying. Like everyone from there, but she is really terrible.
But besides that, my day was good. I was on the beach, when she started yelling at me. Bitch.

But allright, I'll stop right now.
Drink up my hearties,
xoxo
I am who I am. You are who you are. Everyone is unique
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarisse

Clarisse


Aantal berichten : 154
Mockingjays : 39746
Registratiedatum : 01-07-13

Panem ID
Naam: Clarisse Adams
District: 4
Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou

Dear diary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dear diary   Dear diary Emptydo aug 15, 2013 9:48 pm

Dear diary Ecw0
Fantasy is the beginning of each human realization
Dear diary,

please forgive me I haven't written for 2 weeks. I do feel guilty about that. I'll never promise to write again, because I know now I can't hold on my promises.
Hmmm. Maybe is the girl from the Capitol not as worse as I tought. Allright, she's conceited, but not as worse as I tought before.
I think that was that.

Drink up my hearties,
xoxo
I am who I am. You are who you are. Everyone is unique
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dear diary Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dear diary   Dear diary Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dear diary
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hongerspelen :: Character :: Journal-
Ga naar: