Hongerspelen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  Panem  

 

 Spotlight op portal

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Clarisse

Clarisse


Aantal berichten : 154
Mockingjays : 39706
Registratiedatum : 01-07-13

Panem ID
Naam: Clarisse Adams
District: 4
Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou

Spotlight op portal Empty
BerichtOnderwerp: Spotlight op portal   Spotlight op portal Emptyzo nov 10, 2013 10:34 pm

Uhm yeah,
vandaag dat ik dus even op het portal rond te neuzen, en opeens zag ik daar de oude spotlight (die van vorige maand). Niet dat ik er iets op tegen heb, uiteraard, Matt staat erin en ik zwijmel weg bij het zien van Tom Felton, maar ik denk niet dat dit de bedoeling is ^^
Of wel soms?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kathy
Admin
Kathy


Aantal berichten : 667
Mockingjays : 45647
Registratiedatum : 25-05-13
Woonplaats : Panem

Panem ID
Naam: Kathy Gold
District: 1
Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂

Spotlight op portal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spotlight op portal   Spotlight op portal Emptyzo nov 10, 2013 11:29 pm

Haha, nee dit is inderdaad niet de bedoeling. Ik had het ook al opgemerkt. Ik heb er sindsdien wel geprobeerd een oplossing voor te vinden, maar daar ben ik tot nu toe nog niet erg in geslaagd. Ik zal het nog eens proberen.

Bedankt voor je opmerking Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hongerspelen.actieforum.com
Kathy
Admin
Kathy


Aantal berichten : 667
Mockingjays : 45647
Registratiedatum : 25-05-13
Woonplaats : Panem

Panem ID
Naam: Kathy Gold
District: 1
Partner: α ѕιηgℓє яσѕє cαη вє му gαя∂єη, α яєℓαтισηѕнιρ му ωσяℓ∂

Spotlight op portal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spotlight op portal   Spotlight op portal Emptyma nov 11, 2013 2:35 am

_Dubbelposts Smile_

Het is gefikst! Haha, ik was al bang dat ik al mijn ongelooflijke vaardigheden op computergebied was verloren. *Hoesthoest*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hongerspelen.actieforum.com
Clarisse

Clarisse


Aantal berichten : 154
Mockingjays : 39706
Registratiedatum : 01-07-13

Panem ID
Naam: Clarisse Adams
District: 4
Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou

Spotlight op portal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spotlight op portal   Spotlight op portal Emptyma nov 11, 2013 2:38 am

Dan wil je mijn vaardigheden op een beheerderspaneel niet zien. Je wil gewoon niet weten wat ik allemaal al voorgehad had. Per ongeluk een verkeerd knopje gedrukt (wat erop neer kwam dat ik het profiel verwijderd had), van dezelfde persoon per ongeluk de hele pb-box gewist (ik moest iets doen op haar profiel...),... Niet dat het zoveel uitmaakte, ze was toch geband een dag of wat later, maar serieus, ik ben een ramp op dat vlak ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Levi

Levi


Aantal berichten : 662
Mockingjays : 43693
Registratiedatum : 08-10-13
Woonplaats : Idris.

Panem ID
Naam: Levi Portway.
District: 7.
Partner: Love makes weak.

Spotlight op portal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spotlight op portal   Spotlight op portal Emptyma nov 11, 2013 3:11 am

Ik mag jou. Tom Felton is fcking lekker XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Clarisse

Clarisse


Aantal berichten : 154
Mockingjays : 39706
Registratiedatum : 01-07-13

Panem ID
Naam: Clarisse Adams
District: 4
Partner: Rozen zijn rood, smurfen zijn blauw, ik dacht dat ik lelijk was maar toen zag ik jou

Spotlight op portal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spotlight op portal   Spotlight op portal Emptyma nov 11, 2013 3:12 am

Haha, lol. That's why I chose him for Matt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spotlight op portal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spotlight op portal   Spotlight op portal Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spotlight op portal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hongerspelen :: Algemeen :: Vragen en opmerkingen-
Ga naar: